Dodavatelem projektu je společnost
.
Její obchodní zástupce Vás bude kontaktovat v nejbližším možném termínu.
Děkujeme za poptávku.
Mám zájem o více informací k domu
Dům 240.
Prosím, kontaktujte mě.
* Tento údaj je povinný
VÝBĚR DOMU
Dodavatelem projektu je společnost
.
Její obchodní zástupce Vás bude kontaktovat v nejbližším možném termínu.
Děkujeme za poptávku.
Mám zájem o více informací k domu
Dům 240.
Prosím, kontaktujte mě.
* Tento údaj je povinný
Zastavěná plocha
124 m2
Konstrukce domu
Dřevostavba
Užitná plocha přízemí:
100 m2
Půdorysné rozměry domu:
13,45 x 12,05 m
Výška hřebenu střechy:
4,6 m
Počet koupelen:
1
Tvar půdorysu:
L
Typ střechy:
Valbová
Provedení fasády:
Omítka
Styl domu:
Tradiční
Doporučená orientace vstupu:
Sever, Západ
Vybavení domu:
Samostatné WC, Krb, Terasa
Obývací prostor s jídelnou a kuch. koutem
38,22 m2
Chodba
9,07 m2
Ložnice
12,08 m2
Koupelna
5,08 m2
Pokoj
11,97 m2
Pokoj
10,32 m2
WC
1,78 m2
Zádveří
5,00 m2
Tech. místnost
5,31 m2
Cena včetně DPH. Cena neobsahuje realizaci základové desky, projekt pro stavební povolení a vyřízení stavebního povolení.
Dům k dokončení neobsahuje finální povrchy podlah a stěn (obklady, dlažby, podlahové krytiny, výmalba), zařizovací předměty koupelen a wc, interiérové dveře a zárubně.
Cena včetně DPH. Cena neobsahuje realizaci základové desky, projekt pro stavební povolení a vyřízení stavebního povolení.
Dům na klíč neobsahuje krbovou vložku nebo krbová kamna, žaluzie, kuchyňskou linku ani žádný jiný nábytek, terasu, hromosvod, okapové chodníky, zpevněné plochy na pozemku, přípojky inženýrských sítí, sadové úpravy, oplocení pozemku.
Praktický rodinný dům typu bungalov, ideální k pohodlnému bydlení 4členné rodiny. Půdorys ve tvaru L zajišťuje pocit soukromí na terase.
Velkorysá obývací část s centrálně umístěným krbem je propojena s jídelnou a kuchyňským koutem. Velké prosklené plochy zajišťují dokonalé prosvětlení interiéru denním světlem, jeho přirozené propojení s exteriérem domu a ničím nerušený výhled do zahrady.
V klidové části domu jsou navrženy 2 dětské pokoje, ložnice rodičů, koupelna s vanou a samostatná toaleta. Ve všech pokojích a v zádveří je navržen dostatečný prostor pro instalaci vestavěných skříní.
Dům je zhotoven z předem připravených celostěnových panelů certifikovaného systému pro dřevostavby DMK system.
Pokud vám typové řešení v některých parametrech nevyhovuje, dům může být upraven přesně podle vašich individuálních požadavků.
Dodavatelem projektu je společnost
.
Její obchodní zástupce Vás bude kontaktovat v nejbližším možném termínu.
Děkujeme za poptávku.
Mám zájem o více informací k domu
Dům 240.
Prosím, kontaktujte mě.
* Tento údaj je povinný
Počet obytných místností: 4
Užitná plocha: 117 m2
Cena domu na klíč: 4 930 000 Kč
Počet obytných místností: 4
Užitná plocha: 117 m2
Cena domu na klíč: 5 270 000 Kč
Počet obytných místností: 4
Užitná plocha: 97 m2
Cena domu na klíč: 4 450 000 Kč
Počet obytných místností: 4
Užitná plocha: 142 m2
Cena domu na klíč: 5 937 730 Kč
LÍBÍ SE VÁM TENTO DŮM?
Poptejte nezávazně více informací
Dodavatelem projektu je společnost
.
Její obchodní zástupce Vás bude kontaktovat v nejbližším možném termínu.
Děkujeme za poptávku.
Mám zájem o více informací k domu
Dům 240.
Prosím, kontaktujte mě.
* Tento údaj je povinný
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.