Nechcete ztrácet čas procházením našeho katalogu?
Zadejte základní parametry vašeho vysněného domu a získejte nabídky šité na míru právě Vám.
VÝBĚR DOMU
Obytné místnosti
5
Užitná plocha celkem
165 m2
Zastavěná plocha
189 m2
Konstrukce domu
Užitná plocha přízemí:
165 m2
Půdorysné rozměry domu:
19,09 x 13,56 m
Výška hřebenu střechy:
5,5 m
Počet parkovacích stání:
1 (garáž)
Počet koupelen:
2
Tvar půdorysu:
L
Typ střechy:
Valbová
Provedení fasády:
Omítka
Styl domu:
Tradiční
Doporučená orientace vstupu:
Sever, Východ
Vybavení domu:
Samostatné WC, Samostatná spíž, Samostatná šatna, Hlavní ložnice s vlastní koupelnou, Pracovna, Pokoj pro hosty, Hobby místnost, Krb, Terasa, Garáž
Obývací prostor s jídelnou a kuch. koutem
46,51 m2
Spíž
2,27 m2
Chodba
9,90 m2
Pokoj
12,40 m2
Koupelna
5,90 m2
Pokoj
12,08 m2
Ložnice
16,34 m2
Šatna
4,35 m2
Koupelna
3,64 m2
Pracovna/Pokoj pro hosty/Dětský pokoj
12,12 m2
WC
2,35 m2
Zádveří
6,97 m2
Tech. místnost
8,23 m2
Garáž
19,30 m2
Cena včetně DPH. Cena neobsahuje realizaci základové desky, projekt pro stavební povolení a vyřízení stavebního povolení.
Dům k dokončení neobsahuje finální povrchy podlah a stěn (obklady, dlažby, podlahové krytiny, výmalba), zařizovací předměty koupelen a wc, interiérové dveře a zárubně.
Cena včetně DPH. Cena neobsahuje realizaci základové desky, projekt pro stavební povolení a vyřízení stavebního povolení.
Dům na klíč neobsahuje krbovou vložku nebo krbová kamna, žaluzie, kuchyňskou linku ani žádný jiný nábytek, terasu, hromosvod, okapové chodníky, zpevněné plochy na pozemku, přípojky inženýrských sítí, sadové úpravy, oplocení pozemku.
Kompaktní, 5pokojový rodinný dům typu bungalov s garáží. Charakteristickým prvkem domu je překrytí terasy a vstupu přesahem střechy.
Dům má oddělenou společenskou a privátní část. Společenskou tvoří obytný velkoprostor s krbem, jídelnou a kuchyňským koutem. Nechybí ani spíž pro pohodlné skladování potravin. Velká francouzská okna zajišťují dokonalé prosvětlení interiéru denním světlem a jeho přirozené propojení s krytou terasou.
V privátní části domu jsou navrženy 2 dětské pokoje, ložnice rodičů s vlastní koupelnou a šatnou a další pokoj, který dle potřeby může sloužit jako pracovna, pokoj pro hosty nebo dětský pokoj. Nadstandardně velká koupelna nabízí vanu i sprchový kout. V domě najdeme dostatečné množství úložných ploch. Kromě šatny je v každém pokoji a v zádveří navržen prostor pro instalaci vestavěných skříní.
Součástí domu je garáž, která je s domem propojena přes technickou místnost.
Dům je zhotoven z předem připravených celostěnových panelů certifikovaného systému pro dřevostavby DMK system.
Pokud vám typové řešení v některých parametrech nevyhovuje, dům může být upraven přesně podle vašich individuálních požadavků.
Počet obytných místností: 4
Užitná plocha: 142 m2
Cena domu na klíč: 5 937 730 Kč
Počet obytných místností: 4
Užitná plocha: 100 m2
Cena domu na klíč: 4 181 500 Kč
Počet obytných místností: 4
Užitná plocha: 112,4 m2
Cena domu na klíč: 4 683 280 Kč
Počet obytných místností: 4
Užitná plocha: 120,3 m2
Cena domu na klíč: 4 130 985 Kč
Nechcete ztrácet čas procházením našeho katalogu?
Zadejte základní parametry vašeho vysněného domu a získejte nabídky šité na míru právě Vám.
Aby web fungoval jak má - souhlas s cookies
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Jaké cookies používáme
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.