Zastavěná plocha

136,9 m2

Konstrukce domu

Dřevostavba

Užitná plocha přízemí:

110,4 m2

Půdorysné rozměry domu:

16,36 x 8,36 m

Počet koupelen:

2

Tvar půdorysu:

Obdélník

Typ střechy:

Sedlová

Provedení fasády:

Omítka

Styl domu:

Moderní

Doporučená orientace vstupu:

Západ

Vybavení domu:

Samostatné WC, Samostatná spíž, Samostatná šatna, Hlavní ložnice s vlastní koupelnou, Krb, Terasa

1. NP

m2


Cena domu k dokončení

4 397 000 Kč

Cena včetně DPH. Cena dále zahrnuje projektovou dokumentaci, komínový systém, bleskosvod, tepelné čerpadlo.
Cena neobsahuje realizaci základové desky.
Dům k dokončení neobsahuje finální povrchy podlah a stěn (obklady, dlažby, podlahové krytiny), zařizovací předměty koupelen a wc, interiérové dveře a zárubně, krbová kamna nebo krbovou vložku.

Cena domu na klíč

4 928 000 Kč

Cena včetně DPH. Cena dále zahrnuje projektovou dokumentaci, komínový systém, bleskosvod, tepelné čerpadlo.
Cena neobsahuje realizaci základové desky.
Cena dále neobsahuje krbová kamna nebo krbovou vložku, žaluzie, kuchyňskou linku ani žádný jiný nábytek, terasu, okapové chodníky, zpevněné plochy na pozemku, přípojky inženýrských sítí, sadové úpravy, oplocení pozemku.

Popis stavby

Praktický, 4pokojový bungalov klasického tvaru s možností variantního provedení střechy - od sedlové, valbové až po plochou.

Interiér domu je členěn na společenskou část, která je umístěna ve středu domu, a zóny rodičů a dětí, které jsou na opačných koncích domu.

Společenskou část tvoří obytný velkoprostor s krbem, propojený s jídelnou a kuchyňským koutem. V kuchyni najdeme praktickou spíž. Velké francouzské okno přirozeně propojuje interiér s terasou a zároveň zajišťuje dostatek denního světla.

Zóna rodičů je tvořena prostornou ložnicí s francouzským oknem a výstupem na terasu. Dále je zde navržen šatník a koupelna.

Dětskou zónu tvoří 2 ložnice, samostatná toaleta a nadstandardně velká koupelna s vanou i sprchovým koutem.

Ze zádveří je přístupná komora.

Náš tip

Difuzně otevřený konstrukční systém - dřevostavba "dýchá".
Komplexní certifikovaný zateplovací systém od společnosti STO (ETICS STO Therm Wood) zaručuje minimální náklady na vytápění a zároveň zabraňuje přehřívání domu v letním období.
Zdrojem tepla je tepelné čerpadlo.

POPTAT DŮM

ZAVŘÍT  

Dodavatelem projektu je společnost
.
Její obchodní zástupce Vás bude kontaktovat v nejbližším možném termínu.

Děkujeme za poptávku.

Mám zájem o více informací k domu
Dům 493.
Prosím, kontaktujte mě.

* Tento údaj je povinný

Vyplněním údajů a odesláním formuláře souhlasíte s jejich zpracováním a uchováním společností Online House. s.r.o. Více o ochraně osobních údajů.

LÍBÍ SE VÁM TENTO DŮM?
Poptejte nezávazně více informací

ZAVŘÍT  

Dodavatelem projektu je společnost
.
Její obchodní zástupce Vás bude kontaktovat v nejbližším možném termínu.

Děkujeme za poptávku.

Mám zájem o více informací k domu
Dům 493.
Prosím, kontaktujte mě.

* Tento údaj je povinný

Vyplněním údajů a odesláním formuláře souhlasíte s jejich zpracováním a uchováním společností Online House. s.r.o. Více o ochraně osobních údajů.

Aby web fungoval jak má - souhlas s cookies

Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.

Jaké cookies používáme

Nezbytné

Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.

Statistické

Tyto cookies pomáhají s měřením a analýzou návštěvnosti stránek.

Marketingové

Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.

Přijmout vše Přijmout vybrané Podrobné nastavení