Nechcete ztrácet čas procházením našeho katalogu?
Zadejte základní parametry vašeho vysněného domu a získejte nabídky šité na míru právě Vám.
VÝBĚR DOMU
Obytné místnosti
6
Užitná plocha celkem
191,7 m2
Zastavěná plocha
159,4 m2
Konstrukce domu
Užitná plocha přízemí:
125,1 m2
Užitná plocha patra:
66,6 m2
Půdorysné rozměry domu:
13,49 x 13,36 m
Výška hřebenu střechy:
7,635 m
Sklon střechy:
25°, 18°
Min. rozměr pozemku:
min. šířka pozemku 20 m
Počet parkovacích stání:
možnost připojit k domu garáž
Počet koupelen:
3
Tvar půdorysu:
Čtverec
Typ střechy:
Pultová
Provedení fasády:
Omítka
Styl domu:
Moderní, Tradiční
Doporučená orientace vstupu:
Sever, Východ
Vybavení domu:
Samostatné WC, Samostatná spíž, Samostatná šatna, Pracovna, Pokoj pro hosty, Hobby místnost, Krb, Terasa
Obývací prostor
21,1 m2
Kuchyňský kout
7,4 m2
Spíž
1,1 m2
Jídelna
7,3 m2
Chodba
9,3 m2
Sklad
3,2 m2
Koupelna
5,5 m2
Ložnice
13,7 m2
Tech. místnost
4,3 m2
Zádveří
6,6 m2
Obytný prostor s kuch. koutem
15,9 m2
Chodba
3,5 m2
Koupelna
5,5 m2
Ložnice
13 m2
Chodba
6 m2
Pokoj
23 m2
Šatna
6,1 m2
Koupelna
3,8 m2
WC
3,1 m2
Pokoj
20,9 m2
Šatna
6,6 m2
Cena je včetně DPH. Cena kompletní projektové dokumentace včetně všech profesí, statiky, výkazu výměr a rekapitulace rozpočtu. Standardní dodací lhůta projektové dokumentace je 15 pracovních dnů!
Cena včetně DPH. Orientační cena domu na klíč vypočtená na základě průměrných cen při optimalizovaném standardu použitých materiálů a technologií v poměru cena/výkon. Cena obsahuje základovou desku. Cena neobsahuje terasu, krbovou vložku, žaluzie, systém řízeného větrání s rekuperací, kuchyňskou linku ani žádný jiný nábytek, oplocení pozemku, zpevněné plochy na pozemku, sadové úpravy.
Moderní, dvoupodlažní rodinný dům s obytným podkrovím a 2 samostatnými bytovými jednotkami. Dům nabízí značnou variabilitu - od dvou oddělených bytů dispozic 4+kk a 2+kk, které umožňují např. pronájem jednoho z nich, až po velkorysý 6pokojový dům pro velkou rodinu.
Byt 4+kk nabízí velkorysý obytný prostor propojený s kuchyňským koutem a jídelnou. Velká francouzská okna zajišťují dostatek světla v interiéru i přirozené propojení s částečně krytou terasou. V přízemí se dále nachází ložnice a nadstandardně velká koupelna s toaletou. V podkroví jsou navrženy 2 velké pokoje s praktickými šatnami, koupelna s vanou a samostatné wc.
2pokojový byt se samostatným vchodem má obytný prostor s menším kuchyňským koutem, ložnici a koupelnu s toaletou. Celý prostor však může být přičleněn ke zbytku domu a vznikne tak nadstandardní, komfortní byt se 6 pokoji.
V celém domě je pamatováno na dostatek úložných ploch v podobě šaten a prostoru pro vestavěné skříně. Další možnost skladování je v části podkroví přístupné stropním schodištěm.
K domu je možné připojit garáž (není součástí projektové dokumentace).
Dům je vybaven moderními technologiemi. Větrání je navrženo pomocí rekuperační jednotky. Zdrojem vytápění je tepelné čerpadlo nebo plynový kotel ve spojení s podlahovým vytápěním.
Projekt v zrcadlovém obraze je dodáván za stejnou cenu jako projekt původní!
Nechcete ztrácet čas procházením našeho katalogu?
Zadejte základní parametry vašeho vysněného domu a získejte nabídky šité na míru právě Vám.
Aby web fungoval jak má - souhlas s cookies
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Jaké cookies používáme
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.