Nechcete ztrácet čas procházením našeho katalogu?
Zadejte základní parametry vašeho vysněného domu a získejte nabídky šité na míru právě Vám.
VÝBĚR DOMU
Obytné místnosti
5
Užitná plocha celkem
139,6 m2
Zastavěná plocha
202,8 m2
Konstrukce domu
Užitná plocha přízemí:
139,6 m2
Půdorysné rozměry domu:
14,86 x 13,53 m
Výška hřebenu střechy:
4,03 m
Min. rozměr pozemku:
min. šířka pozemku 20,53 m
Počet parkovacích stání:
možnost k domu připojit garáž
Počet koupelen:
3
Tvar půdorysu:
Čtverec
Typ střechy:
Rovná
Provedení fasády:
Omítka
Styl domu:
Moderní
Doporučená orientace vstupu:
Sever, Východ
Vybavení domu:
Samostatné WC, Samostatná spíž, Samostatná šatna, Hlavní ložnice s vlastní koupelnou, Pracovna, Pokoj pro hosty, Hobby místnost, Krb, Terasa
Obývací prostor
23,3 m2
Kuch. kout s jídelnou
14,6 m2
Spíž/Sklad
1,8 m2
Šatna
4,5 m2
Chodba
15,7 m2
Pracovna/Pokoj pro hosty/Ložnice
10,7 m2
Koupelna
4,4 m2
Tech. místnost
6 m2
Pokoj
14,8 m2
Pokoj
12,7 m2
Koupelna
6,1 m2
Ložnice
14,7 m2
Koupelna
4,6 m2
Zádveří
5,6 m2
Cena je včetně DPH. Cena kompletní projektové dokumentace včetně všech profesí, statiky, výkazu výměr a rekapitulace rozpočtu.
Cena včetně DPH. Orientační cena domu na klíč vypočtená na základě průměrných cen při optimalizovaném standardu použitých materiálů a technologií v poměru cena/výkon. Cena obsahuje základovou desku. Cena neobsahuje terasu, krbovou vložku, žaluzie, systém řízeného větrání s rekuperací, kuchyňskou linku ani žádný jiný nábytek, oplocení pozemku, zpevněné plochy na pozemku, sadové úpravy.
Moderní přízemní dům s rovnou střechou a jednoduchými liniemi. Tento bungalov je ideální pro bydlení větší rodiny se 2 nebo 3 dětmi. Charakteristickými prvky jsou velké prosklené plochy a částečné překrytí terasy.
Dům je logicky členěn na společenskou a privátní část, které jsou navzájem odděleny. Společenskou část tvoří rozlehlý obývací prostor s jídelnou a kuchyňským koutem. Nechybí ani spíž pro pohodlné skladování potravin. Za zádveřím se nachází menší pokoj, který může být podle potřeby využíván jako pracovna, pokoj pro hosty, dětský pokoj nebo hobby místnost.
Privátní část je tvořena 3 ložnicemi, přičemž ložnice rodičů má svoji koupelnu s toaletou a díky francouzskému oknu také přímý vstup na terasu.
Dům má dostatek úložných ploch – prostornou šatnu a navržené místo pro vestavěné skříně v každém pokoji. Vnitřní chodby jsou přirozeně osvětlené střešními světlíky.
K domu je možnost připojení garáže (není součástí projektové dokumentace).
Dům je vybaven moderními technologiemi. Větrání je navrženo pomocí rekuperační jednotky. Zdrojem vytápění je tepelné čerpadlo nebo plynový kotel ve spojení s podlahovým vytápěním.
Projekt v zrcadlovém obraze je dodáván za stejnou cenu jako projekt původní!
Počet obytných místností: 4
Užitná plocha: 166,7 m2
Cena domu na klíč: 6 970 560 Kč
Počet obytných místností: 4
Užitná plocha: 100 m2
Cena domu na klíč: 4 181 500 Kč
Počet obytných místností: 4
Užitná plocha: 123,2 m2
Cena domu na klíč: 5 151 608 Kč
Počet obytných místností: 4
Užitná plocha: 183 m2
Cena domu na klíč: 7 652 146 Kč
Nechcete ztrácet čas procházením našeho katalogu?
Zadejte základní parametry vašeho vysněného domu a získejte nabídky šité na míru právě Vám.
Aby web fungoval jak má - souhlas s cookies
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Jaké cookies používáme
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.