Zastavěná plocha

79,2 m2

Konstrukce domu

Zděný

Užitná plocha přízemí:

57,9 m2

Půdorysné rozměry domu:

8,50 x 8,50 m

Výška hřebenu střechy:

4,72 m

Sklon střechy:

22°

Min. rozměr pozemku:

min. šířka pozemku 15,50 m

Počet parkovacích stání:

možnost připojit zastřešené parkovací stání

Počet koupelen:

1

Tvar půdorysu:

Čtverec

Typ střechy:

Sedlová

Provedení fasády:

Omítka

Styl domu:

Tradiční

Doporučená orientace vstupu:

Sever, Západ, Východ

Vybavení domu:

Krb, Terasa

1. NP

Obývací prostor s jídelnou

21,4 m2

Kuchyňský kout

9,4 m2

Ložnice

14,5 m2

Koupelna s wc/tech. místnost

6,7 m2

Zádveří

5,9 m2


Cena projektové dokumentace

64 980 Kč

Cena je včetně DPH. Cena kompletní projektové dokumentace včetně všech profesí, statiky, výkazu výměr a rekapitulace rozpočtu.

Cena domu na klíč

2 038 000 Kč

Cena včetně DPH. Orientační cena domu na klíč vypočtená na základě průměrných cen při optimalizovaném standardu použitých materiálů a technologií v poměru cena/výkon. Cena obsahuje základovou desku. Cena neobsahuje terasu, krbovou vložku, žaluzie, systém řízeného větrání s rekuperací, kuchyňskou linku ani žádný jiný nábytek, oplocení pozemku, zpevněné plochy na pozemku, sadové úpravy.

Popis stavby

Malý, jednoduchý bungalov se sedlovou střechou, vhodný i jako chata nebo víkendový dům na horách. Výhodou je jednoduché konstrukční řešení bez pevného stropu, což zajišťuje rychlou a nenáročnou výstavbu.

Dům má optimálně využitý půdorys, srdcem domu je obytný prostor s jídelnou a centrálně umístěným krbem, propojený s kuchyňským koutem. Celý prostor je dokonale prosvětlen díky velkému francouzskému oknu, které navíc interiér přirozeně propojuje s terasou. 

Velkorysá ložnice má také přímý vstup na terasu a je zde navržen nadstandardně velký prostor pro instalaci vestavěné skříně. Další úložná plocha je umístěna v části půdy, která je přístupná skládacím stropním schodištěm.

K domu je možné připojit zastřešené parkovací stání (není součástí projektové dokumentace).

Náš tip

Dům je vybaven moderními technologiemi. Větrání je navrženo pomocí rekuperační jednotky. Zdrojem vytápění je tepelné čerpadlo nebo plynový kotel ve spojení s podlahovým vytápěním.
Projekt v zrcadlovém obraze je dodáván za stejnou cenu jako projekt původní!

POPTAT DŮM

ZAVŘÍT  

Dodavatelem projektu je společnost
.
Její obchodní zástupce Vás bude kontaktovat v nejbližším možném termínu.

Děkujeme za poptávku.

Mám zájem o více informací k domu
Dům 153.
Prosím, kontaktujte mě.

* Tento údaj je povinný

Vyplněním údajů a odesláním formuláře souhlasíte s jejich zpracováním a uchováním společností Online House. s.r.o. Více o ochraně osobních údajů.

LÍBÍ SE VÁM TENTO DŮM?

ZAVŘÍT  

Dodavatelem projektu je společnost
.
Její obchodní zástupce Vás bude kontaktovat v nejbližším možném termínu.

Děkujeme za poptávku.

Mám zájem o více informací k domu
Dům 153.
Prosím, kontaktujte mě.

* Tento údaj je povinný

Vyplněním údajů a odesláním formuláře souhlasíte s jejich zpracováním a uchováním společností Online House. s.r.o. Více o ochraně osobních údajů.

Aby web fungoval jak má - souhlas s cookies

Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.

Jaké cookies používáme

Nezbytné

Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.

Statistické

Tyto cookies pomáhají s měřením a analýzou návštěvnosti stránek.

Marketingové

Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.

Přijmout vše Přijmout vybrané Podrobné nastavení