Zastavěná plocha

78 m2

Konstrukce domu

Zděný

Užitná plocha přízemí:

51,7 m2

Užitná plocha patra:

52,3 m2

Půdorysné rozměry domu:

12,32 x 6,32 m

Výška hřebenu střechy:

6,9 m

Min. rozměr pozemku:

min. šířka pozemku 13,32 m

Počet parkovacích stání:

možnost doplnit zastřešené parkovací stání

Počet koupelen:

1

Tvar půdorysu:

Obdélník

Typ střechy:

Rovná

Provedení fasády:

Omítka

Styl domu:

Moderní

Doporučená orientace vstupu:

Sever, Západ

Vybavení domu:

Samostatné WC, Terasa

1. NP

Obývací prostor s jídelnou

26,7 m2

Kuch. kout

7,8 m2

Schodiště

4,5 m2

Zádveří

6,8 m2

WC

1,7 m2

Tech. místnost

4,3 m2

2. NP

Pokoj

13,7 m2

Pokoj

11,1 m2

Ložnice

14,2 m2

Koupelna

5,8 m2

Chodba

7,6 m2


Cena projektové dokumentace

41 980 Kč

Cena je včetně DPH. Cena kompletní projektové dokumentace včetně všech profesí, statiky, výkazu výměr a rekapitulace rozpočtu.

Cena domu na klíč

4 342 000 Kč

Cena včetně DPH. Orientační cena domu na klíč vypočtená na základě průměrných cen při optimalizovaném standardu použitých materiálů a technologií v poměru cena/výkon. Cena obsahuje základovou desku. Cena neobsahuje terasu, krbovou vložku, žaluzie, systém řízeného větrání s rekuperací, kuchyňskou linku ani žádný jiný nábytek, oplocení pozemku, zpevněné plochy na pozemku, sadové úpravy.

Popis stavby

Moderní, menší dvoupodlažní rodinný dům s jednoduchými a elegantními liniemi. Zajímavým a zároveň praktickým architektonickým prvkem je částečné překrytí terasy přesahem podlaží.

Díky menšímu půdorysu je dům vhodný i pro umístění na úzkém pozemku.

V přízemí se nachází obytný prostor propojený s jídelnou a kuchyní. V kuchyni je navržen varný ostrůvek. Celá jedna stěna je prosklená francouzskými okny, která zajišťují dostatek denního světla v interiéru i nerušený výhled do zahrady.

V patře jsou umístěny 3 ložnice a velká koupelna. V každém pokoji je navržen prostor na instalaci vestavěné skříně.

K domu je možné připojit zastřešené parkovací stání (není součástí projektové dokumentace).

Náš tip

Dům je vybaven moderními technologiemi. Větrání je navrženo pomocí rekuperační jednotky. Zdrojem vytápění je tepelné čerpadlo nebo plynový kotel ve spojení s podlahovým vytápěním.
Projekt v zrcadlovém obraze je dodáván za stejnou cenu jako projekt původní!

POPTAT DŮM

ZAVŘÍT  

Dodavatelem projektu je společnost
.
Její obchodní zástupce Vás bude kontaktovat v nejbližším možném termínu.

Děkujeme za poptávku.

Mám zájem o více informací k domu
Dům 40.
Prosím, kontaktujte mě.

* Tento údaj je povinný

Vyplněním údajů a odesláním formuláře souhlasíte s jejich zpracováním a uchováním společností Online House. s.r.o. Více o ochraně osobních údajů.

LÍBÍ SE VÁM TENTO DŮM?

ZAVŘÍT  

Dodavatelem projektu je společnost
.
Její obchodní zástupce Vás bude kontaktovat v nejbližším možném termínu.

Děkujeme za poptávku.

Mám zájem o více informací k domu
Dům 40.
Prosím, kontaktujte mě.

* Tento údaj je povinný

Vyplněním údajů a odesláním formuláře souhlasíte s jejich zpracováním a uchováním společností Online House. s.r.o. Více o ochraně osobních údajů.

Aby web fungoval jak má - souhlas s cookies

Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.

Jaké cookies používáme

Nezbytné

Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.

Statistické

Tyto cookies pomáhají s měřením a analýzou návštěvnosti stránek.

Marketingové

Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.

Přijmout vše Přijmout vybrané Podrobné nastavení