Nechcete ztrácet čas procházením našeho katalogu?
Zadejte základní parametry vašeho vysněného domu a získejte nabídky šité na míru právě Vám.
VÝBĚR DOMU
Obytné místnosti
5
Užitná plocha celkem
126,4 m2
Zastavěná plocha
177,1 m2
Konstrukce domu
Užitná plocha přízemí:
126,4 m2
Půdorysné rozměry domu:
14,45 x 14,40 m
Výška hřebenu střechy:
4,88 m
Sklon střechy:
22°
Min. rozměr pozemku:
min. šířka pozemku 21,40 m
Počet parkovacích stání:
možnost k domu připojit garáž
Počet koupelen:
2
Tvar půdorysu:
L
Typ střechy:
Sedlová
Provedení fasády:
Omítka
Styl domu:
Tradiční
Doporučená orientace vstupu:
Sever, Východ
Vybavení domu:
Samostatné WC, Samostatná spíž, Samostatná šatna, Hlavní ložnice s vlastní koupelnou, Pracovna, Pokoj pro hosty, Hobby místnost, Krb, Terasa
Obývací prostor s jídelnou
25,9 m2
Kuch. kout
9,5 m2
Spíž/Sklad
1,5 m2
Tech. místnost
3 m2
Chodba
13,8 m2
Ložnice se šatnou
17 m2
Koupelna s toaletou
3,3 m2
Pokoj
11,5 m2
Pokoj
12,4 m2
Pokoj
8 m2
Koupelna
8 m2
Šatna
3 m2
WC
2 m2
Zádveří
7,7 m2
Cena je včetně DPH. Cena kompletní projektové dokumentace včetně všech profesí, statiky, výkazu výměr a rekapitulace rozpočtu. Standardní dodací lhůta projektové dokumentace je 15 pracovních dnů!
Cena včetně DPH. Orientační cena domu na klíč vypočtená na základě průměrných cen při optimalizovaném standardu použitých materiálů a technologií v poměru cena/výkon. Cena obsahuje základovou desku. Cena neobsahuje terasu, krbovou vložku, žaluzie, systém řízeného větrání s rekuperací, kuchyňskou linku ani žádný jiný nábytek, oplocení pozemku, zpevněné plochy na pozemku, sadové úpravy.
Středně velký rodinný dům typu bungalov na půdorysu ve tvaru L je vhodný pro větší domácnost se 2 - 3 dětmi. Výhdou domu je ekonomické konstrukční řešení bez pevné stropní konstrukce se sádrokartonovým podhledem. Zajímavým a zároveň praktickým prvkem je překrytí vstupu i části terasy.
Dům je členěn na společenskou a privátní část, které jsou navzájem odděleny. Společenskou část tvoří obývací prostor propojený s jídelnou a kuchyňským koutem, nechybí ani spíž. Prostor je otevřen až ke krovu a prosvětlen střešními okny ze dvou protilehlých stran. Přirozené propojení s terasou a výhled do exteriéru zahrady pak zajišťují velká francouzská okna.
V privátní části domu najdeme 4 pokoje, z nich ten nejmenší může být podle potřeby využíván jako pracovna, pokoj pro hosty, dětský pokoj nebo hobby místnost. Ložnice rodičů má vlastní šatnu, koupelnu s toaletou a přímý vstup na terasu. Další, nadstandardně velká koupelna s vanou i sprchovým koutem je určena pro dětské pokoje.
Dům má dostatek skladovacích a úložných ploch – dvě šatny a prostor pro vestavěné skříně v pokojích i na chodbách. Chodby jsou přirozeně prosvětleny světlovody.
K domu je možnost připojení garáže (není součástí projektové dokumentace).
Dům je vybaven moderními technologiemi. Větrání je navrženo pomocí rekuperační jednotky. Zdrojem vytápění je tepelné čerpadlo nebo plynový kotel ve spojení s podlahovým vytápěním.
Projekt v zrcadlovém obraze je dodáván za stejnou cenu jako projekt původní!
Nechcete ztrácet čas procházením našeho katalogu?
Zadejte základní parametry vašeho vysněného domu a získejte nabídky šité na míru právě Vám.
Aby web fungoval jak má - souhlas s cookies
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Jaké cookies používáme
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.