Nechcete ztrácet čas procházením našeho katalogu?
Zadejte základní parametry vašeho vysněného domu a získejte nabídky šité na míru právě Vám.
VÝBĚR DOMU
Obytné místnosti
5
Užitná plocha celkem
140,4 m2
Zastavěná plocha
144,08 m2
Konstrukce domu
Užitná plocha přízemí:
101,8 m2
Užitná plocha patra:
38,6 m2
Půdorysné rozměry domu:
12,75 x 11,3 m
Výška hřebenu střechy:
6,3 m
Min. rozměr pozemku:
25,8 x 20,3 m
Počet parkovacích stání:
možnost připojit zastřešené parkovací stání
Počet koupelen:
2
Tvar půdorysu:
Obdélník
Typ střechy:
Rovná
Provedení fasády:
Omítka
Styl domu:
Moderní
Doporučená orientace vstupu:
Sever, Východ
Vybavení domu:
Samostatná spíž, Samostatná šatna, Pracovna, Pokoj pro hosty, Hobby místnost, Krb, Terasa
Obývací prostor s jídelnou
31,2 m2
Kuchyňský kout
10,7 m2
Spíž
2,2 m2
Ložnice
12,7 m2
Koupelna
4,6 m2
Technická místnost
5,3 m2
Pracovna/Pokoj pro hosty/Hobby místnost
13,2 m2
Chodba
15,6 m2
Zádveří
4,5 m2
Pokoj
15,4 m2
Pokoj
15,0 m2
Koupelna
4,3 m2
Chodba
3,9 m2
Cena včetně DPH. Cena kompletní projektové dokumentace včetně Průkazu energetické náročnosti budovy (PENB) a Požárně bezpečnostního řešení (PBŘ).
Cena včetně DPH při optimalizovaném standardu použitých materiálů a technologií v poměru cena/výkon.
Cena obsahuje základovou desku, tepelné čerpadlo vzduch/voda, systém řízeného větrání s rekuperací.
Cena neobsahuje finální povrchy podlah a stěn (obklady, dlažby, plovoucí podlahy, výmalba), zařizovací předměty koupelen a wc, interiérové dveře a zárubně. Cena dále neobsahuje komínový systém a krbovou vložku, žaluzie, kuchyňskou linku ani žádný jiný nábytek, terasu, okapové chodníky, zpevněné plochy na pozemku, přípojky inženýrských sítí, sadové úpravy, oplocení pozemku.
Bude stanovena na základě individuální poptávky.
Dvoupodlažní rodinný dům s čistými liniemi a jednoduchou, elegantní architekturou.
V přízemí se nachází společenská část domu, kterou tvoří obývací prostor, propojený s kuchyňským koutem. Velkou výhodou kuchyně je samostatná spíž, sloužící k pohodlnému uskladnění potravin. Francouzská okna nabízejí možnost vyjít z obývacího pokoje a ložnice rovnou na krytou terasu s posuvnými dřevěnými panely.
V přízemí se dále nachází koupelna se sprchovým koutem, ložnice a pokoj, který podle potřeby může sloužit jako pokoj pro hosty, pracovna, dětský pokoj nebo hobby místnost.
Horní patro je tvořeno dvěma pokoji, kde každý disponuje samostatnou šatnou, a prostornou koupelnou s vanou.
K domu je možné připojit zastřešené parkovací stání (není součástí projektové dokumentace).
Zdrojem vytápění je kvalitní tepelné čerpadlo vzduch/voda značky Daikin. Rozvody jsou v celém domě řešeny jako teplovodní podlahové topení.
Větrání je zajištěno pomocí rekuperační jednotky.
Počet obytných místností: 5
Užitná plocha: 122,5 m2
Cena domu na klíč: 4 814 250 Kč
Počet obytných místností: 5
Užitná plocha: 161,1 m2
Cena domu na klíč: 5 796 750 Kč
Počet obytných místností: 5
Užitná plocha: 171,1 m2
Cena domu na klíč: 6 724 230 Kč
Počet obytných místností: 4
Užitná plocha: 126,5 m2
Cena domu na klíč: 4 971 450 Kč
Nechcete ztrácet čas procházením našeho katalogu?
Zadejte základní parametry vašeho vysněného domu a získejte nabídky šité na míru právě Vám.
Aby web fungoval jak má - souhlas s cookies
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Jaké cookies používáme
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.